Sunday, May 31, 2020

සමාධි බුදු සමිඳුනි



බුදු බව පතා අපමන දුක් කටොළු                විඳ
සිදුහත් ලෙසින් ඉපිදව කල්පයක                 මැද
සමතිස් පෙරුම් අවසන බුදු පදවි                  ලද
සමිඳුනි දම්සුතුර ගැන මට කියන                 වද

මුව මද සිනහ රැල්ලට සිත නතර             වුනේ
සිරිනෙත් යුගලයෙන් කරුණා ගුණය        දැනේ
පිරිසිඳ මසිත විඳවනු දැක විගස               කිනේ 
හිමියනි මටද ඔය විදියට සිනහ                සුනේ

ඉප දෙන මැරෙන සංසාරය                     අසාරය
පන්සාලිස් වසක් කල මුත්                      පචාරය
තවමත් එගැන මා නොකලෙමි             විචාරය
කෙලෙසින් වහන්නද ඉපදෙන                දුවාරය

නිතරම දෙසූ සද්දර්මයෙ කරුණ                  කට
සහ විඳවන විඳින බව කී වදන                    කට
නෑසුනු කන් වලින් ඉවතට හැරුනු           කොට
ඔබ ඉදිරියට එන වීරිය කොහෙද                  මට

සැකසිය නොහැකි ලෙස ජීවන ගමන්       මගේ
වැරදුන තැන් රැසක් ගැන පව් ලෙසින්    හැඟේ
ගැහෙනව පපුව සිහිවෙන විට බියෙන්     වගේ
කොහොමද යන්නෙ ඔබ හිමි දෙසු නිවන් මගේ

දුක පිරි ලොවෙන් පිටවන ලෙස සිතා           ගමී
ගල් වඩු තෙමෙි වෙසෙනා තැන සොයා        යමී
විමසා ඔබව නෙලු'යුරු මා ඔවා                    ගමී
ඔබ ඉදිරියේ මම මාවම නෙලා                      ගමී

රුවින් පමුදිත යද්දෙහිආරච්චි
2020.05.31

No comments:

Post a Comment